Blogikirppis

26. heinäkuuta 2017


Julkaisin juuri blogini Facebook-sivuilla @perhosenalennanblogi pienen blogikirppiksen, jossa on myynnissä muutamia minulle käyttämättömiksi jääneitä hyväkuntoisia vaatteita, kodintekstiilejä ja -tavaroita. Pääasiassa vaatteet ovat kokoa 36 ellei tuotetiedoissa toisin mainita. Myös sisustustavaraa tuli myyntiin, mutta vähemmän kuin aluksi oletin -olen ilmeisestikin onnistunut olemaan shoppailuissani varsin maltillinen, koska ylimääräistä ei siltä osin ole päässyt paljoakaan kertymään. ;)




Kaikki kirppikseen liittyvä tapahtuu siis Facebookissa ja pyytäisin myös kaikkia huomioimaan, että vaikka kaikki myytävät tekstiilit ja tavarat ovat siistejä, niin mahdollisten allergioiden vuoksi korostan, että meillä on KISSATALOUS. 

Tervetuloa! <3

4 kommenttia:

  1. Taidan asua turhan kaukana kirppikselläsi asioimaan. Toivottavasti kauppa käy!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Kesä on tietysti aina heikompi kirppismyyntien kannalta, mutta kokeilumielessä kirppis oli kiva toteuttaa. :)

      Poista
  2. Moi!

    Kävin jo ihailemassa sun "kirppispöytää". Mä olisin niin ostanut tuon vaalean neuleen, mutta oon kokoa M, höh 😕

    Mut sun tyyli on niin mun mieleen, kuten oon ennenkin sanonu! 💛

    Sweet dreams!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siitä neuleesta luovunkin hieman haikein mielin, kun sen ostettuani olin sirommassa kunnossa ja koska en jaksa stressata muutamista tulleista kiloista, niin laitan neuleen eteenpäin. :)

      Aurinkoista ja lämmintä kesäpäivää!

      Poista

Kiitos kommentistasi, palaan siihen mahdollisimman pian!