Kahvin ja ystävyyden voimalla

12. tammikuuta 2017



Tämä viikko on ollut eritynen. Olen saanut vastaanottaa ystäviltäni niin paljon rakkautta, lämpöä ja tukea, että tuntuu, että hukun rakkauden tulvaan! <3 On ollut ihan uusi tunne uskaltaa vastaanottaa kaikkea apua, mitä minulle on tarjottu ja myöskin oivaltaa, että kaikesta voi selvitä. Olen sen toki aina tiennyt, mutta nyt konkreettisesti taas kokenut.


Olen yrittänyt säilyttää arjessani tietyt rutiinit, joista en poikkea oikealle enkä vasemmalle. Yksi tällainen rutiini on nauttia kunnon aamu- että iltapäiväkahvit laadukkaista pavuista. Kahvihetki on minulle nautinto ja sen nautinnon kruunaa moninkertaisesti, jos sen saa viettää ystävien seurassa. Tämän olen saanut tehdä useaan otteeseen tällä viikolla ja yhdet kahvitreffit odottavat taas lauantaina. Nämä hetket ovat arjessa niitä merkityksellisiä ilon pilkahduksia, joista saa paljon iloa.


Mitä voimauttavia arkirutiineja te olette havainneet hyviksi?

12 kommenttia:

  1. Menin uudestaan ylös ja taas, kuvasi on jotain hurmaavaa! <3 Oiiiii, huokaus <3 Kiitos tästä vapaapäivän piristyksestä! <3

    Kahvitreffit ovat aivan ihania, sama koettu täällä todella toimivaksi arjen piristykseksi, sekä luonnossa kulkeminen, sinne on niin päästävä! :-)

    Mahtavaa päivää sinulle! <3 Halit!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana palaute jälleen kerran sinulta, kiitos! <3 Jaksat aina vai ilahduttaa ja tuotaa hyvää mieltä minulle, kiitos!

      Poista
  2. Kahvi taitaa olla täälläkin se juttu. Yleensä just rauhallinen aamukahvi ja aamun lehti. Onnea on, että herätä saa just silloin kun siltä tuntuu..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo on niin totta - rauhalliset aamut ovat arvokkaita! <3

      Poista
  3. Oi minulla kahvihetket on tosi tosi harvinaista mutta sitäkin ilahduttavampaa herkkua! Alkuiltapäivän teehetki lounaan päälle on ihanaa. Taustalla vähän musiikkia, kynttilä palamassa ja ehkä pieni pätkä kutomista. Ah, ja taas olen energisoitunut! Muita tosi tärkeitä itselleni on lenkkeily luonnossa ja kiitos-päiväkirja. Siitä on tulossa huomenna pikkupätkä omaan blogiini ;)

    Niin kauniita on sun kuvat! Niissä silmä lepää <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muistankin, kuinka olet aina tykännyt teestä ja kuvailemasi tee-hetki kuulostaakin todella rentouttavalta ja arjen helmihetkeltä! Kiitos kauniista sanoista! <3

      Poista
  4. Vastaukset
    1. Voi kiitos! Ja kahvi on tosiaan yksiä elämäniloja! :)

      Poista
  5. Itselleni tärkeimpiä rutiineja on aamut kun saan ihan yksin ja rauhassa heräillä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuulostaa ihanalta ja näin se on. Oma aika on tärkeää! <3

      Poista
  6. Kuulostaa hyvältä :) Mä oon oppinut viime aikoina nauttimaan aamukahvista viikonloppuisin ja se jos joku on ihanaa :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi, palaan siihen mahdollisimman pian!