Lidlin kesähousuissa

20. heinäkuuta 2016

Moi!

Kesälomareissulle pakatessani päätin kerrankin olla viisas ja latoa matkalaukkuumme minimimäärän vaatteita, joita voisi tarvittaessa myös pestä. Monesti lomalla ollessa on nimittäin käynyt niin, että mukana kulkeva garderoobi on rönsyillyt yli äyräiden ja "turhat" mukana olevat vaatteet ovat vieneet vain liikaa tilaa. Noh, ääripäänä tästä olin suuressa järkevyydessäni turhankin nuuka ja lopputulemana ulkoista vaatekaappia pitikin lisätä vaatekauppojen avulla. Että kumpi tapa tässä nyt olisikaan ollut järkevämpi, kröhöm!

Mukana alusta asti oli kuitenkin nämä äärettömän mukavat ja ihanan viileät kesähousut, jotka olin ostanut reissuun viereisestä Lidlistämme. Lidl on ollut pitkään yksi suosikki "vaatekaupoistani" ja muutama Lidlin vaatehankinta onkin ehtinyt täällä blogissa näkyä. Navyn värinen raitahame ja valkoinen kesämekko ovat näistä omia suosikkejani.


Housujen pienet mutta harkitut yksityiskohdat tuovat simppeliin housumalliin kivaa tvistiä - pidän erityisesti noista koristesoljista.



SUMMER LOOK
T-paita: H&M
Housut: Lidl
Ballerinat: Tory Burch Reva
Aurinkolasit: Ray Ban Aviator
Laukku: Louis Vuitton
Kello: Michael Kors
Kaulakoru: Guess
Hattu: lainattu mieheni vaatekaapista


Kuinka moni teistä on tehnyt kesälöytöjä Lidlistä ja ovatko vaatteet kestäneet hyvin kulutusta?

21 kommenttia:

  1. Onpa mukavan näköinen rento kesäasu!Itselleni en ole niinkään löytänyt lidlistä mitään oikein sopivaa mutta mun miehelle olen! Jari monet tyylikkäimmistä asukokonaisuuksista on Lidlistä housuja ja paitoja myöten. Vaatteet on kestäneet käytössä yllättävän hyvin:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lidl osaa todella yllättää ja olen muuten aikaisemminkin kuullut, kuinka miesten puvutkin sieltä löydettynä ovat kestäneet todella hyvänä ja pitkään!

      Poista
  2. Tosi rennon nääköinen asu :)) Aivan ihana!!

    VastaaPoista
  3. Minulla on muutamia kesävaatteita Lidlistä (pellavaisia mekkoja ja paita) ja ovat mielestäni tosi kivoja! Ja hinta on varsin kohtuullinen myös näissä. Ensimmäisen paidan ostaessani mietin juuri, että koska on niin halpa niin ei haittaa vaikka menisi huonoksi ekassa pesussa. Mutta ko. paita on minulla edelleen käytössä. 😊Saksassa Esmara merkkisiä vaatteita (joita siis myydään meillä Suomessa Lidlissä) myydään myös muissa kaupoissa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei ja kiitos kommentistasi! Kiva kuulla, että vaatteet ovat pysyneet hyvinä ja en tiennytkään, että merkin vaatteita on myynnissä myös muualla. Itsekin katsoin nyt kesällä Lidlin pellavapuseroita ja miehelleni ostinkin sieltä pari pellavaista kauluspaitaa ja shortsit. Molemmat löydät ova olleet kesällä käytössä ja osoittautuneet oikein hyviksi! :)

      Poista
  4. Ihanat housut ja ihana kesälady! Mä olen monesti halunnut ostaa Lidlistä vaatteita, mutta kaikki silmää miellyttäneet on ollut mulle liian isoja, kun oon tämmöinen miniatyyri. Toivottavasti joku kerta lykästää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miniatyyri-Jossu <3 Mistä muuten löydät hyvn istuvia vaatteita? Mielestäni H&M:nkin vaatteet ovat melko reilua mitoitusta ja usein mietin, mistä sirot ihmiset löytävät asuja, jotka ovat sopivaa mittaisia.

      Poista
    2. Mä olen vähän hankalan mallinen, kun olen lyhyt ja muuten siro, mutta treenaamisen myötä hartioita, pakaroita ja reisiä on ihan omiin tarpeisiin :D H&M:ltä löytyy paitoja ihan hyvin (yksi neule on itseasiassa kokoa 38, kun 36 ei mennyt hartioista), mutta kaikki housuni on Piecesin Jeggingsejä, jotka istuvat normaali farkkuja/housuja huomattavasti paremmin. Vilan vaatteitakin löytyy melko paljon, mutta mekkojen kanssa on ollut monesti ongelmia, kun 34 ei välttämättä mahdu ahterista, mutta 36 on sitten aivan liian iso. Joskus olen vain joutunut toteamaan, että ei istu täydellisesti, mutta olkoon :) Ja siksi voinkin vain haaveilla sinun tyylikkäästä ja naisellisesta vaatekaapista! Toki jos rahaa olisi paljon, niin varmasti pienistä putiikeista löytyisi eri mitoituksilla olevia vaatteita, mutta perus ketjuliikkeillä on nyt pärjättävä :)

      Poista
  5. Niin kesäinen ja i h a n a asu <3 niin ihana Jenna kuvissa <3 pirteys <3

    VastaaPoista
  6. Ihanat housut :) Kivoja nuo yksityiskohdat :) Täytyykin käydä täällä paikallisessa Lidlissä katsomassa löytyisikö noita.Parit kivat t-paidat löysin viime viikolla :)
    Kauniita kesä päiviä sinulle <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lidliin on viime viikkoina tullut usein vaatteita myyntiin ja itsekin tykkään siellä sen takia viikottain piipahtaa. :) Käy siis ihmeessä kurkkimassa! Ja ihanaa kesää myös sinulle! <3

      Poista
  7. Tosi kivat housut! :) Ovat väriltään ja kultaisineen yksityiskohtineen hyvin samanlaiset mitkä tyttärelle ostin H&M:stä, shortsina tosin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi niinkö, sitten olen lähes yhtä tyylikäs ja kauniisti puettu kuin tyttäresi! :)

      Poista
  8. Kivat pöksyt! Taisin katsella tänä aamuna ihan samoja kun olin Lidlissä vaateostoksilla :) Tällä kertaa mukaan lähti parit eri väriset jegginsit ja valkoiset tennarit. Aiemmin olen hankkinut useamman erilaisen maksimekon ja yksi lyhyempi pellavamekkokin löytyy kaapista, siihen päälle tietysti treenivaatteita, sukkia ja tennareita. Kokomitoitus on niissä minusta aika reilua ja kun sovitusmahdollisuutta ei ole, niin vaihtoja pitää käydä aika usein tekemässä. Onneksi se puoli toimii Lidlissä hyvin :)

    https://lillatirlittan.wordpress.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minäkin katselin niitä jegginsejä ja ostinkin, mutta piti palauttaa kun olivat turhan piukat, hahah. :) Omatkin treeni- ja lenkkivaatteeni ovat pitkälti kaikki Lidlistä, ne ovat tosi kevyitä ja käytännällisiä! Ihanaa kesäistä viikkoa sinne!

      Poista
  9. Ei hitsit että on tyylikkäät housut ja koko asu! Ei ihan heti uskoisi Lidlin housuiksi ;)

    VastaaPoista
  10. Mun on aina pakko kiertää Lidlin vaatteet kaukaa, liikaa ihania ja usein hintakin on aika sopiva! Tosin osassa vaatteita on hieman hassut koot ja kotona onkin sitten tullut usein hieman muristua kun vaate on standardi kokoja isompia tai pienempiä. Todella hyvältä näyttävät housut päälläsi, yksityiskohdat ovat kieltämättä todella kauniita :) Mukavaa viikonloppua Jenna!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi, palaan siihen mahdollisimman pian!