Sametinpehmeä arvonta

11. tammikuuta 2016

ARVONTA ON PÄÄTTYNYT JA VOITTAJALLE ILMOITETTU!

Hej på dej!

On aika pyöräyttää vuoden ensimmäinen blogiarvonta käyntiin! Idea tähän omatoimiseen arvontaan syntyi lukiessani kauniita muistamisianne ja ajatuksianne menneisiin postauksiini. Tällä kertaa minä puolestani halusin muistaa teitä jollain ihanalla arvontapaketilla. Pohdin pitkään mitä kivaa teille arpoisin ja lähestyinkin asiaa sen pohjalta mitä teistä lukijoista tiedän. Jos olen oikein ymmärtänyt, siellä on monia, jotka arvostavat kauniita kotiin liittyviä asioita. Koska arki osaa olla joskus aikaa kovaa pyöritystä, halusin antaa teille jotain pehmeää. Siispä tässä olisi sylillinen samettisen pehmeää kauneutta kylpyhuoneeseen Finlaysonin syli-pyyhkeiden sekä pastellisen H&M:n kynsilakan verran.




Saimme reilu vuosi sitten lahjaksi tämän saman sarjan kylpy- ja käsipyyhkeet ja ne ovat olleet todella ihanat ja ylellisen tuntuiset arjen ilahduttajat. Vaikka materiaali onkin todella kevyttä täyttä puuvillaa, se kuivaa todella hyvin eikä jätä sitä nihkeää oloa josta kukaan tuskin erityisesti pitää. Toivon siis, että tämä pyyhe-kynsilakkapaketti tuo jollekin samaa iloa, kuin tämän sarjan pyyhkeet ovat meille tuoneet!




Kuten jo alussa totesin, olen oppinut tietämään teistä lukijoista jo jonkin verran. Olisi kuitenkin kiva tietää hieman lisää, joten osallistuaksesi arvontaan kerro hieman itsestäsi. Stressiä ei tarvitse ottaa, riittää kun parilla sanalla avaat hieman taustaasi esimerkiksi kotipaikkakuntasi tai ikäsi puolesta. Sana on vapaa ja tosiaan muutama sananen riittää. :)

Arpojen kappalemäärät määräytyvät tutun kaavan mukaan: 

Saat yhden arvan kommentoimalla (anonyymit muistattehan nimimerkin),

kaksi arpaa kommentoimalla julksena lukijana ja

kolme arpaa kommentoimalla julkisena lukijana ja lisäämällä arvonnan omaan blogiisi (halutessasi voit käyttää alla olevaa kuvaa) tai tykkäämällä blogista Facebookissa tai seuraamalla blogia Instagramissa.

Arvonta-aika on 21.1. saakka ja julkaisen voittajan seuraavan päivänä. 


Samettisen pehmeää talvipäivää kaikille! <3

55 kommenttia:

  1. Kolmella mukana onnea koettamassa <3

    Täällä kirjoittaa talvesta innostunut ahkera sisustaja :)

    Ihanaa päivää Jenna <3

    VastaaPoista
  2. Kaunis setti! Mukana :)

    VastaaPoista
  3. Olen aina silloin tällöin käynyt vierailulla blogissasi, mutta nyt vasta liityin lukijaksesi! Olen nelikymppinen äiti ja asun Etelä Suomessa. Tykkään lukea erityisesti sisustuspainotteisia blogeja, mutta myös DIY- jutut kiinnostavat ja hyvin usein eksyn myös lukemaan kauneuspostauksia, etenkin jos ne liittyvät luonnnonkosmetiikkaan eli aika monipuolisesti lueskelen.
    Kahdella mukaan! Pyyhkeet ovat niin hempeän värisiä.
    hamalainentm@gmail.com

    VastaaPoista
  4. Piipahdan lähes joka päivä blogiasi katsomassa ja lukemassa, mukavia vinkkejä olen saanut myös. arvalla mukaan.
    sirkku.eskolin@elisanet.fi

    VastaaPoista
  5. Kaikilla kolmella arvalla mukana, aivan ihanassa arvonnassa. Olen jo lähempänä viittäkymmentä kuin neljää, neljän lapsen äiti Pirkanmaalta, esikoinen lähti viikko sitten armeijaan ja nuorin on nyt 9-vuotias, eli melkoisella ikähaitarilla on meillä lapset saatu :). Tykkään lukea sisustusblogeja, blogeja joissa on pukeutumisesta ja blogeja joissa on välillä vähän syvemminkin elämästä (kuten tässä sinun blogissasi). Oma blogi on alkutaipaleella ja etsii vielä muotoaan ja sisältöäänkin, mietinnässä on, kuinka paljon haluan jakaa elämästäni blogimaailmassa, tietäen, että ihmiset, jotka ovat sulkeneet meidät elämästään, käyvät kuitenkin lukemassa...

    Oikein ihanaa alkanutta viikkoa!

    VastaaPoista
  6. Moikka! Eksyin nyt ekaa kertaa blogiisi tuosta indiedaysin bannerin kautta. Aivan ihana ja suloinen arvonta sinulta!

    Olen siis Teija, 36v perheenäiti Turun seudulta. Olen blogannut kohta 7 vuotta, välillä aktiivisemmin ja välillä rauhallisempaan tahtiin. Valmistuin viime keväänä sisustustekstiiliartesaaniksi ja aloittelen omaa yritystoimintaa sen tiimoilta.

    Yhdellä arvalla mukaan, kauniita talvipäiviä sinne :)

    VastaaPoista
  7. Kahdella mukana :))! Aivan ihana arvonta ja niin kauniin näköinen palkinto!

    VastaaPoista
  8. Olen länsisuomalainen eläkkeellä oleva nainen. Jonkin aikaa lukijana ja blogia luen aina kun uutta viestiä tulee blogiluetteloon.
    Ihanan ylellisen näköinen pyyhesarja. Kiva siihen olisi itseään kuivata. Kahdella mukana.
    karhuoja@gmail.com

    VastaaPoista
  9. Kaikilla kolmella arvalla mukana! Ihana palkinto olisi tiedossa, josko tälläkin kertaa onni minua potkaisisi! ;)

    VastaaPoista
  10. Ihanan hempeä arvonta! <3 Kolmella arvalla mukana.

    kuiskauksiablogi@gmail.com

    VastaaPoista
  11. Vai ei tarvitse paineita ottaa :D Elikkäs olen 23-vuotias vielä tällä hetkellä (en enää pitkään) Lohjalainen, joka asustelee yhdessä kahden kissansa ja avopuolisonsa kanssa. Rakastan hyvinvointiin liittyviä juttuja, kuolaan sisustuksien perään, mutta omat taidot eivät siihen riitä. Vietän liikaa aikaa tietokoneella pelaten ja bloggaillen, mutta onneksi vastapainoksi paukkupakkasillakin voi lähteä kävelylle :) Niin ja koulutukseltani olen media-assistentti, mutta tällä hetkellä teen aivan muita töitä, tulevaisuudesa olen avoin kaikelle!

    Kolmella arvalla mukana (tykkään facessa, seuraan instassa, olen lukija ja en edes kauhean anonyymi!) Kiitos ihanasta arvonnasta <3

    VastaaPoista
  12. Tosi kivat tuotteet olet valinnut mukaan :-) Kelpais kyllä. Olen 25-vuotias neiti Lahest ja asustelen poikaystävän ja pupuni Pumpernikkeli Pikkelsi Pörrisen kanssa :-) ja yhdellä arvalla siis mukana!

    VastaaPoista
  13. Kolmella arvalla mukana, tosi kaunis arvonta :) Joo olen siis 22(pian 23!!) vuotias nuori nainen ja seinäjoella asustelen ja opiskelen toista vuotta terkkariksi. Asun poikaystävn ja kolmen kisun kanssa :)

    viivi.korpela@hotmail.com

    VastaaPoista
  14. Mikä ihana arvonta! Mukana kahdella arvalla :)

    VastaaPoista
  15. Kahdella mukaan! Ihana palkinto! Täällä 40v. -Suffeliini- Varsinais-Suomesta. :)

    VastaaPoista
  16. Tuskin mitään uutta osaisin kertoa... :D Mutta kerron että lila on lempivärini! Kahdella matkassa. :)

    VastaaPoista
  17. Ihana arvonta. Värit niin upeat. Täällä Oulussa lukee jokaisen postauksen 40+ rouva ja kahden muksun äiti. Sisustus, pukeutuminen ja läheisriippuvuus kiinnostaa. Kahdella mukana.
    ElinaM

    VastaaPoista
  18. Olen reilu kolmekymppinen nainen pohjanmaalta. Olen seurannut blogiasi jo jonkin aikaa ja kommentoinutkin muutamia kertoja :) Yhdellä arvalla siis mukana. T. Anne Ps. Toivottavasti tämä viesti ei mene roskapostiin :)

    VastaaPoista
  19. Instagramista löysin blogiisi, ja heti osallistun ihanaan arvontaan kolmella arvalla (kommentti + lukija + insta).

    Tampereen lähistöllä asustelen miehen ja 10-vuotiaan tyttären sekä kissan ja koiran kanssa. Perheeseen kuuluu myös Tampereella asuva 18-vuotias poika ja Lontoossa asuva 22v tytär.

    VastaaPoista
  20. Ihana arvonta ihanasta blogista :) Olen pirkanmaalta kahden lapsen äiti. Olen seurannut kaunista blogiasi jo pitkään, uutta ja vanhaa :)

    VastaaPoista
  21. Olen mukana ihanassa arvonnassa kahdella arvalla! Olen 19-vuotias lähihoitajaopiskelija. :-)

    VastaaPoista
  22. Kahdella arvalla mukana. Olen Keski-Suomesta, yhden ihanan pojan äiti ja sisustamiseen hurahtanut :)
    s.kansakoski(at)luukku.com

    VastaaPoista
  23. Sulla on täällä aina niin hempeitä kuvia! :) Ihana arvonta myös, mihin osallistun kahdella arvalla! Mä oon Katri, 23-vee liikuntaa rakastava luokanopeopiskelija Turusta :)

    VastaaPoista
  24. Mukana kahdella arvalla! Mä olen 20-vuotias luokanopettajaopiskelija Turusta :-D
    noraemilia.seppala at hotmail.com

    VastaaPoista
  25. Moikka, yhdellä arvalla onneani koetelen :), ihana setti palkintona. teijahe@hotmail.com

    VastaaPoista
  26. Yhdellä mukana kivassa arvonnassa :) Tämä lukija tulee Pirkanmaalta maaseudulta :)
    saya
    sayav(at)hotmail.fi

    VastaaPoista
  27. Moikka, olen 21v. pienikokoinen ja punatukkainen nainen. Olen kohta ollut vuoden naimisissa ihanan mieheni kanssa ja yhteinen arki on pikkuhiljaa muodostunut :) Pidän paljon sisustukseen ja kauneuteen liittyvistä postauksistasi, koska niistä voi myös itse inspiroitua. Ihana idea nuo pyyhkeet ja kynsilakka, kyllä uppoaa! Osallistun kolmella arvalla. Mukavaa päivää!

    VastaaPoista
  28. Moi.kauniin palkinnon arvonnassa mukana yhdellä. Asun pirkanmaalla ja mielivärini on vihreä. Salli.moilanen36@gmail.com

    VastaaPoista
  29. Voi apua, kai sitten minäkin kun muutkin: Pirkanmaalta, 3 nuoren äiti ja vaimo yhdelle miehelle :), ikää on hitusen yli 40 (kauheeta). Ja mukana arvonnassa kolmella arvalla, vakkarilukija jo aika pitkään :)

    VastaaPoista
  30. Pohjois-Savossa asuva nainen (muttei savolainen), joka tykkää vähän siitä sun tuosta, on hajamielinen ja vähän höppänä luonnonlapsi. Ja kova innostumaan.
    talviuninalle(at)gmail.com

    VastaaPoista
  31. Mukana arvonnassa :)
    -suffeli

    VastaaPoista
  32. Kolmella arvalla mukana <3 Minä olen 37-vuotias helsinkiläinen nainen, mutta tunnen itseni kyllä paljon nuoremmaksi :D kaljukeiju@gmail.com

    VastaaPoista
  33. Yhdellä mukana! Matkailusta haaveileva, keski-ikää(?)lähestyvä nainen, joka haluisi oppia sisustamaan :) Ihana blogi sulla. miianblogi(at)suomi24.fi

    VastaaPoista
  34. Kahdella mukaan ihanaan arvontaan. :)

    Asustelen pohjanmaalla ja omistan kaksi kissaa. Harrastan lukemista ja lenkkeilyä.

    hippohiiri@gmail.com

    VastaaPoista
  35. Täällä 45v loppuelämänsä sytojen kanssa kulkeva , aina silloin tällöin hymyillen .) Muksuja riittää yhteensä 7 ja bloggailen omaan tahtiin... Ihanat värit nuissa pyyhkeissä ja kynsilakkakin sointuu kivasti! Mukana lukijana , facessa ja instassa :)
    bikkenpilttuu@hotmail.com

    VastaaPoista
  36. 2 arpaa
    olen kohta 34 v, kolmen lapsen äiti ja virkanainen
    vaatehuttuja(@)gmail.com

    VastaaPoista
  37. Ihanan hempeä setti :) Täällä laidasta laitaan blogeja lueskeleva ja edelleen "kypsänä aikuisenakin" mm. Disneyn piirrettyjä innolla katsova naisihminen. Kiva blogi sulla.
    nelliina(@)yahoo.com

    VastaaPoista
  38. Oi, miten mulla onkin meinannut mennä tämä ihan ohi sivu suun, ihana arvonta ja ehdottomasti osallistun siihen.
    Olen megasosiaalinen ihminen, rakastan ihmisiä ja tulenkin juttuun lähes jokaisen kanssa. Omaan erittäin herkän puolen ja joskus saatankin vetäytyä siipieni suojaan herkistelemään.
    Kiitos ihanasta blogista <3

    VastaaPoista
  39. Täällä kirjoittelee blogisi innokas seuraaja Espoosta (alunperin olen kotoisin pienemmältä paikkakunnalta). Ikää pyörähtää tänä vuonna mittariin 29 (apua!). Rakastan kirjoittamista, lukemista, joogaa, eläimiä, merta, hyvää ruokaa, sisustamista, kynttilöitä, kesää ja aurinkoa ja no, elämää ylipäätään <3

    Arvonnassa olen mukana kolmella arvalla :)

    VastaaPoista
  40. Olen valmistunut lähihoitajaksi alle kuukausi sitten ja iältäni olen 20v. Asustelen Espoossa ja tykkään sisustuksesta. Kahdella arvalla mukana arvonnassa
    T:Annika (annika@esajokinen.net)

    VastaaPoista
  41. Aivan ihanan kauniita kuvia sun blogissa! :) Täällä kirjoittelee kaikkea vaaleanpunaista ja pehmeää rakastava lukija Turusta!

    VastaaPoista
  42. Olen sisustamisesta kiinnostunut kolmekymppinen perheenäiti :) Kolmella arvalla mukana.
    ameliarose211@gmail.com

    VastaaPoista
  43. Hei pitkästä aikaa! Kommentoiminen tahtoo jäädä mutta vilkuilen ihanaa blogiasi kuitenkin usein :). Mukana yhdellä arvalla vai olenko julkinen lukija (en ymmärrä näitä kaikkia juttuja ;D). Jos, niin silloin kahdella. Ihanaa kevään odotusta!

    VastaaPoista
  44. Ihana arvonta! Meinas mennä ohi, kun olimme ulkomailla. Näimmekin Indiedaysin tapahtumassa syksyllä, varmaan muistat :) Olen siis neljän pojan äiti ja yhden miehen vaimo sekä terveydenhuollon ammattilainen :)

    VastaaPoista
  45. Ihanainen arvonta. :) Olen tällainen Kymenlaaksosta lähtöisin oleva, nyt parisen vuotta Helsingissä asunut nainen. Tänä vuonna tulee kolmekymmentä vuotta mittariin ja toivottavasti ei mitään kriiseilyä ilmene.
    Osallistun yhdellä arvalla.
    kuiskaa@gmail.com

    VastaaPoista
  46. Mukana kahdella arvalla :) Ihanan hempeät tuotteet arvottavana :) Olen 27-vuotias liikunnallinen pienen pojan äiti :) Tällä hetkellä nautin äitiyslomalla olosta ja uuden kodin suunnittelusta :)
    anna_88@luukku.com

    VastaaPoista
  47. Ihanat sävyt pyyhkeissä ja kynsilakassa! Kahdella mukana.

    VastaaPoista
  48. Aivan sattumalta eksyin tänne kauniiseen blogiisi nyt ekaa kertaa. Kauniita kuvia sinulla. Harrastan itse valokuvausta ja tykkään kuvata ja katsella sekä luoda monenlaista kaunista. Osallistun yhdellä arvalla.

    VastaaPoista
  49. Kaksi arpaa :) Ihania pyyhkeitä :)
    hilsan@luukku.com

    VastaaPoista
  50. Parikymppinen vaaleanpunaisesta pyyhkeestä haaveileva reissumimmi täällä moi! :)

    VastaaPoista
  51. Asun itäisessä Suomessa eli tällä hetkellä pakkasen keskellä -29.7. Harrastan hyvin erilaisten blogien lukemista, sisustus ja DIY-postaukset kiinnostavat erityisesti. Kyllä on söötti palkinto, jota yhdellä arvalla tavoittelen. hippu(at)outlook.com

    VastaaPoista
  52. Kahdella arvalla vielä viimehetkellä mukaan arvontaan. Ihanat pastellit sävyt! Mukavaa loppu viikkoa!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi, palaan siihen mahdollisimman pian!