Glitteriä kynsiin

25. syyskuuta 2015


Huomenta!

Viikko on melkein pulkassa ja nopeasti tämä viikko onkin mennyt! 

Ajattelin jakaa teille pienen kynsienlakkaus idean jonka itse taisin joskus bongata netin ihmeellisestä maailmasta. Kyse ei ole mistään maailman taidokkaimmasta tai erityisiä hermoja vaativasta lakkauksesta ja siksi se sopiikin hyvin allekirjoittaneelle. ;) 


Ideana on siis tuoda hieman bling blingiä normilakkaukseen glitterlakalla. Olen kokeillut aika monen valmistajan hilelakkoja ja mielestäni Lorealilta löytyy parhaat. Ystäväni vinkkasi niistä minulle kesällä ja mielestäni niiden hinta-laatusuhde kohtaa kyllä täydellisesti!



Tällainen vinkki vitonen viikonloppuun. Mukavaa päivää kaikille!


8 kommenttia:

  1. Aivan ihastuttavat kynnet jälleen. ♥ Mä olen ihan hulluna kaikkiin glittereihin ja kimalluksiin :D
    Mahtavaa viikonloppua sulle upeus ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näin olen ihanasta blogistasi ymmärtänyt! ;) Ihanaa viikkistä myös ja itse olet upea! <3

      Poista
  2. Elämässä pitää olla bling blingiä ja tässähän onkin yksi ihana idea siihen ❤️ Mukavaa viikonloppua ❤️

    VastaaPoista
  3. Sinä niin kaunis nainen <3

    Ihanaista viikonloppua <3

    VastaaPoista
  4. IHana kuva toi missä lakat "seisoo" rinta rinnan, siis eka toka ja vika, eli siis kaikki :D Hyvä minä, blondi.
    Vitsi ku rakastan kynsilakkoja ja kynsien lakkaamista mutta jostain syystä mulla lohkeilee heti kynnet jos lakkailen niitä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toinen blondi täällä ja ymmärsin siis täysin! Meillä on selkesäti yhteys! ;)
      Minäkin saan olla joka toinen päivä lakkaamassa jos haluan, että kynnet ovat koko ajan kuosissaan. Joskus tekisi taas mieli kokeilla rakennekynsiä mutta niiden huono puoli on, ettei niitä välttämättä lakkaillakaan yhtä usein kuin omia! :D Naisen elämä on niin vaikeeta, hahah!

      Poista

Kiitos kommentistasi, palaan siihen mahdollisimman pian!