Kynnet kuosiin

15. toukokuuta 2015

Heippa hei! Tykkäättekö lakata usein kynsiä? Allekirjoittanella kynsien lakkaus menee vähän puuskittain; kesäisin tulee lakkailtua enemmän ja talvella se auttamatta jää vähemmälle. Olen kuitenkin viime aikoina yrittänyt kiinnittää hieman enemmän huomiota käsiini, koska työskentelen asiakaspalvelualalla. Henriikka kirjoittikin omassa blogissaan From heku with love aiheesta todella hyvän kirjoituksen, joka sai minut kiinnittämään asiaan enemmän huomiota. Postauksen lukemisen jälkeen olen tunnollisesti rasvannut kädet ja pitänyt huolta, että kynsilakkani pysyvät suhteellisen siisitin näköisinä. :)
Olen kovasti tykännyt käyttää Essien lakkoja, koska ne kestävät pitkään ja niissä on runsaasti pigmenttiä. Muutaman pullon olen niitä hamstrannut ja parista väristä vielä haaveilen, mutta kun ne ovat niin turkasen kalliita! Ajoitankin yleensä niiden ostamisen tarjouksiin tai kun käymme laivalla. Laivoilla ne ovat useimmiten jossain kampanjassa ja ehkä seuraavalta laivareissulta kiikutan puuttuvat värit kotiin. Essien lakkojen lisäksi olen käyttänyt paljon myös H&M:n lakkoja. Oman kokemukseni mukaan ne pysyvät yllättävän kauan kynsissä hyvinä ja yllättävät laadultaan, vaikka ovatkin niin sanottuja halpislakkoja. Onko teillä samoja kokemuksia Essien tai H&M:n lakoista?
Olen muuten pyöritellyt mielessäni videopostausta tänne blogiin. Tänään Kultahippu-blogin Evelina postasi oman videopostauksensa ja haastoi mukaan kaikki bloggaajat. Jospa sitä siis uskaltaisi vaikka viikonlopun aikana laittaa oman version tänne? Mukavaa alkanutta viikonloppua!

10 kommenttia:

  1. Just nää hm pikkulakat ovat olleet tosi hyviä lakkoja. Tänään saapui postista mulle taas nelikko :) Tykkään näistä kovasti! Mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai saapui! Kiva! Haluatko tehdä niistä postauksen? ;)

      Poista
  2. Aika hauska tuo videopostaus! Pitäisiköhän itsekin uskaltaa :)?? Huiii...

    VastaaPoista
  3. Suloisia värejä, varsinkin tuo hilelakka on tosi kaunis <3 :) Mä tykkään hyvin paljon Essien lakan pysyvyydestä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hilelakka pysyy myös tosi hyvin! Mukavaa viikonloppua Tania! <3

      Poista
  4. Ihania värejä! :) Olen itse tykästynyt lumenen pieniin kynsilakka pulloihin!

    Oi videopostaus olisi ihana! Mietin itsekin, että jos palaisin takaisin kuvioihin videopostauksella. Olisi kaikenlaista kerrottavaa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lumenen lakkoja täytyykin vielä kokeilla. :) Ja minkälaista kerrottavaa? ;) Ehdottomasti siis videopostaus! :)

      Poista
  5. Ihania lakkoja <3 Kauniit kynnet :) Kyllä tulee kynsilakkaa ja kynsitarroja ja koruja käytettyä näin kevät ja kesä aikaan paljonkin...talvella olen laiskempi tämän asian suhteen :) Joo ehdottomasti teet tänne videopostauksen :) Mukavaa sunnuntaita <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kynsitarra ja -kivivinkistä! Ja videopostaus on työn alla! :D

      Poista

Kiitos kommentistasi, palaan siihen mahdollisimman pian!